wtorek, 7 lutego 2017

29, Naturalny izotonik - woda kokosowa

Woda kokosowa nie bez przyczyny nazywana jest naturalnym izotonikiem. Nawadnia organizm 10 razy lepiej niż inne napoje. Oprócz tego nie zawiera sztucznych dodatków czy słodzików. Uzyskiwana jest z młodych owoców palmy. Osobom aktywnym fizycznie, narażonym na stres czy też chorym na anemię, w szczególności się ją poleca. Jednak mimo jej specyficznego smaku nie każdemu ona smakuje. Pokochacie, albo znienawidzicie.

Właściwości:

- Jest bogata w magnez, sód i wapń
- Żródło witamin z grupy B
- Korzystnie wpływa na pracę serca i układu krwionośnego
- Obniża cholesterol 
- Rozbija kamienie nerkowe
- Zawiera bardzo dużo elektrolitów
- Orzeźwia
- Gasi pragnienie
- Dobrze nawadnia
- Ułatwia trawienie
Pamiętajcie, by wybierać te, które w swoim składzie mają 100% kokosa.


7 komentarzy:

  1. Ja niedawno kupiłam w Lidlu i bardzo mi smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smacznie!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam styczności z taką wodą.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rzuciła mi się w oczy :D gdzie można ją dostać?
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie próbowałam, ale chyba czas to zmienić :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń