poniedziałek, 12 grudnia 2016

15. Przepis - Pieczony omlet alternatywa dla owsianki

Jeśli tak samo jak ja po owsiance na śniadanie , masz po dwóch godzinach napad wilczego głodu oraz chęć zjedzenia czegoś słodkiego, to moja propozycja na śniadanie jest dla Ciebie.
Od czasu, gdy zaczęłam się bardziej interesować dietetyką i zdrowiem testowałam na sobie różne sposoby żywienia.  Najlepiej sprawdziło się przesunięcie węglowodanów na porę popołudniowa i wieczorną , rano zaś zjadam śniadania białkowo- tłuszczowe ( trenuje wieczorem )
Co daje mi takie śniadanie ?
- sytość przez kilka godzin - nawet do 4 godzin zależy od wielkości śniadania
- brak zjazdu , zamulenia
- nie mam napadu na słodkie w ciągu dnia
- stały poziom cukru we krwi

Oczywiście do śniadania BT wpadają niewielkie ilości węglowodanów. Dodaje po prostu owoce do omleta.  Kombinacji jest wiele , a śniadanie  jeśli ktoś lubi słodkości  może zaspokoić potrzebę zjedzenia jakiegoś batona lub ciastek .

Dziś mam dla Was przepis na pieczonego omleta - prosty w przygotowaniu - można zabrać go do szkoły lub pracy - na zimno nadal jest smaczny :)

Składniki :

3 jajka
1 banan
Odżywka białkowa - opcjonalnie
Dodatki : kakao , wiórki kokosowe
Na wierzch : świeże owoce , masło orzechowe

Sposób przygotowania:

Białka oddzielić od żółtek , ubić na puszysta pianę. Następne delikatnie dodawać pokrojone wcześniej banany oraz żółtka jaj. Na tym etapie dodajemy także swoje ulubione dodatki - odżywka białkowa , kakao.
Masę wylewany do formy i wstawiamy do nagrzanego wcześniej piekarnika (175 stopni)
Pieczemy aż  do ścięcia białka
Wykładamy na talerz i dodajemy ulubione owoce .
Smacznego !



~Emi~

2 komentarze:

  1. Super! Muszę wypróbować :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny przepis, muszę wypróbować! :D Obserwuję i zapraszam do mnie, buziaki! :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń