poniedziałek, 16 stycznia 2017

23. Recenzja - odziez sportowa Feel Joy

Ostatnio miałam okazję używać i testować odzież sportową od Feel Joy -  Polskiej marki odzieżowej skierowana do aktywnych kobiet, mężczyzn i dzieci.

Bardzo mile się zaskoczyłam. Dlaczego?
Przede wszystkim jestem zwolenniczką dobrych ubrań.
  Uważam, że warto zainwestować w dobrej jakości odzież. Posłuży nam ona na kilka sezonów treningowych.
Odzież od Feel J jest zrobiona z dobrej jakości materiałów. Dzięki temu dobrze odprowadzają pot, co daje lepszy komfort podczas ćwiczeń. Dodatkowo odzież nie ogranicza ruchów,nie prześwituje , idealnie dopasowuje się do ciała tym samym, dobrze spisuje się dla osób aktywnych.
Bardzo przemawia do mnie szeroka oferta firmy. Myślę, że każda z kobiet znajdzie coś dla siebie.
Ja wręcz uwielbiam kolorowe legginsy!




 Nie dość, że świetnie podkreślają kobiece atuty, to także wykonano je z wysokiej jakości materiału - jest elastyczny, nie spada oraz nie uciska podczas ruchu.
W ofercie Feel J znajdziecie m.in. koszulki "bokserki", legginsy, bluzy, robaczki, topy, a także bluzki sportowe dla kobiet w ciąży.
~Emi~


5 komentarzy:

  1. Ladne,kolorowe - faktycznie takie "kobiece ciuszki"! Muszę się im przyjrzec blizej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne! Również uwielbiam kolory, a nie jakieś smutasy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne legginsy :D

    grlfashion.blogspot.com
    obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba jednak wolę bardziej stonowane kolory :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za taką eksplozją kolorów na ubraniach:D Ale fakt że te prezentują się dobrze:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń