piątek, 25 listopada 2016

9. Prezenty dla aktywnych

Święta zbliżają się wieeelkimi krokami, a większość z nas zapewne czuje już ten klimat i w głowie ma rodzinę i najbliższych, którym chce sprawić radość i kupić prezenty. Jak wiadomo nie zawsze mamy pomysł, szczególnie jeżeli dana osoba ma różne zainteresowania od nas, jest na diecie czy po prostu prowadzi zdrowy i aktywny styl życia. Warto kupić coś oryginalnego i zarazem przydatnego, bo przecież nie chcemy, by prezent bezużytecznie leżał cały rok w szafie.



1. Sprzęt do ćwiczeń w domu - Idealnie sprawdzi się u osób nie mających czasu lub wolących ćwiczyć w domu oraz takich, które nie mają motywacji.
- Mata do ćwiczeń
- Skakanka
- Hantle
- Hula hoop
- Kettlebel
- Roler
- Guma do ćwiczeń


2. Akcesoria na siłownie - Nigdy za wiele pojemników na posiłki czy stroi sportowych jeśli chodzi o maniaków fitnessu i siłowni.
- Torba / plecak
- Rękawiczki sportowe
- Strój sportowy
- Bidon / Shaker
- Pojemniki na posiłki


3. Gadżety kuchenne - Jeśli osoba lubi spędzać czas w kuchni na gotowaniu zdrowych dań przydadzą się jej:
- Słoiczki na koktajle
- Talerze / miski
- Shaker
- Pojemniki
- Waga kuchenna
- Książka z przepisami
- Foremka do ciasta


4. Produkty spożywcze - To z czego sama cieszyłabym się chyba najbardziej. Pomysłów jest tu mnóstwo, oto kilka z nich:
- Zdrowe batony i czekolady
- Orzechy
- Suszone figi
- Białko
- Herbaty


5. Książki - Idealne do rozwijania swoich pasji i zdobywania nowej wiedzy:
- Qmam kasze
Zdrowe gotowanie by Ann
- Poradnik odżywiania dla aktywnych
Jeść by żyć zdrowo
Na zdrowie  


5. Bony i karnety - Jeżeli jesteśmy bezradni w kwestii zdecydowania się na prezent lub po prostu za późno obudziliśmy się z poszukiwaniami, idealnie sprawdzą się bony i karnety:
- Trening personalny
- Konsultacja z dietetykiem
- Karnet na siłownie / fitness
- Wizyta w spa
- Karta upominkowa


6. Gadżety i dodatki - Każda, a przynajmniej większość z nas uwielbia to:
Biżuteria sportowa
- Plakaty i obrazy motywacyjne
- Świeczki i woski
- Ubrania z ulubionymi cytatami
- Kalendarz / organizer

Świetnym pomysłem jest też poświęcenie komuś swojego czasu, wyjście na kawę i ciasto (najlepiej takie fit, bez cukru i glutenu).

~Vicky~

17 komentarzy:

  1. Świetne pomysły :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam te propozycje i jeju ale bym figi zjadła:( <3 Bardzo fajne pomysły na prezent:) pozdrawiam :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hm..nie wiem czy bony i karnety to dobry pomysł na prezent, znaczy wiem, że są tacy co się z tego ucieszą, ale zawsze myślę, że to takie pójście na łatwizne

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Odwdzięczam się za obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno aktywna osoba ucieszy sie! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ! :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super propozycje na prezent, ja bym się z tych rzeczy bardzo ucieszyła! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne propozycję na prezenty!
    Książki to jedne z lepszych rzeczy jakimi można obdarować bliskich!

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysły na prezent bardzo przydatny post :D

    POZDRAWIAM ♥
    Blonde Brunette & Me

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły, książki kucharskie według mnie są najlepsze dla takich aktywnych osób! :D
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatne szczególnie dla osób ćwiczących dziękuje
    Zapraszamy również do nas :)

    http://pierogigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja często ćwiczę i dla mnie te prezenty są jak najbardziej na tak! :D
    Pomocny post, pozdrawiam :)
    MALINA

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne propozycje. Niestety ja nie skorzystam z tych pomysłów bo nie mam takiej osoby, która jest ciągle aktywna :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny pomysły! już wiem co dam mojemu kuzynowi na święta :D

    bardziej podoba mi się ten drugi sweterek, piękny jest ten kolor!

    bardziej podoba mi się ten drugi sweterek, piękny jest ten kolor!

    może wspólna obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ odpowiadam na obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome post :D
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń