wtorek, 22 listopada 2016

8. Fitness jumping


   Jeszcze niedawno nikt o tym nie słyszał, a każdy wyobrażał sobie skakanie na trampolinach razem z dziećmi na podwórku. Ja swoją przygodę z prowadzeniem zajęć na trampolinach zaczęłam rok temu.
Zakochałam się w tym rodzaju treningu, który ma na celu spalić nadprogramowe kalorie. Świetna grupa, dobra muzyka oraz kolorowe światła. Taka mała impreza w środku tygodnia ;)
"Badania przeprowadzone przez Nasa dowiodły ze podczas skoków na trampolinie można budować do 68% więcej tkanki mięśniowego i uzyskać lepsza kondycje niż podczas normalnej sesji joggingu."
Fitness jumping  to trening cardio prowadzony do skocznej muzyki.  To kształtowanie sylwetki i mnóstwo endorfin – hormon szczęścia.

Trening na trampolinie nie obciąża stawów, zwiększa koordynację ruchową , daje mnóstwo energii i motywacji do dalszego działania. Ćwiczenia na początku mogą być intensywne, jednak z treningu na trening jest tylko co raz lepiej. Jeśli masz dużą nadwagę, problemy z układem oddechowym to ten rodzaj treningu niekoniecznie jest dla ciebie. Spróbuj najpierw czegoś lżejszego, aby stopniowo zwiększać wysiłek i przyzwyczaić organizm.
Gdzie możemy razem poskakać?
Zapraszam Cię do CITY GYM RUMIA ul. Starowiejska 9 – siłownia i fitness znajduje się w budynku C.H. Abraham
Oto filmik promujący nasze zajęcia.
~Emi~

2 komentarze:

  1. Pamiętam, jak o tej wersji treningu mówili w DDTVN. Myślę, że taki trening to niezła zabawa :D

    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym, ale to musi być fajna forma aktywności :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń