wtorek, 29 listopada 2016

11. Wyzwanie - Kalendarz adwentowy

Większym zainteresowaniem cieszy się ta akcja na naszym, instagramie jeżeli jeszcze nas nie obserwujesz to serdecznie zapraszam niż blogu, być może spowodowane jest to większym gronem odbiorców (jeżeli znalazłeś naszego bloga przez instagrama, napisz to w komentarzu). Zgodnie z obietnicą i ustaleniem, przygotowałyśmy dla Was kalendarz z zaplanowanymi zadaniami, które należy wykonać w poszczególnych dniach, starałyśmy się, by nie były to same ćwiczenia, treningi czy radykalne zmiany w diecie, ale także czynności, które pomogą się lepiej zorganizować czy zmotywować do działania. Polecam pobranie i wydrukowanie planu i powieszenie w często spoglądane miejsce (np lodówka). Każde wykonane zadanie odznaczcie lub weźcie w kółko. Pamiętajcie by oznaczać nas na instagramie #wyzwanievickyemikor
Powodzenia!

11 komentarzy:

  1. Ojaa... Ten pierwszy punkt dla mnie szczególnie w advent i święta niewykonalny :(

    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie takie straszne jak sobie wyobrażałam😁

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 punkt chyba sobie z nim nie poradzę.. szczególnie, że teraz wszędzie kuszą świąteczne smakołyki :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie mogę wziąć udziału w wyzwaniu, jestem w ciąży i nie mam siły już ćwiczyć ani robić planków :o
    Ale w każdym razie dodaję do obserwowanych!
    Pozdrawiam!:)
    www.emigrantkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS/ROZDANIE na moim blogu!
    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na stworzenie takiego kalendarza adwentowego z wyzwaniami ,więc plus za kreatywność. Jak dla mnie pomysł świetny . I chyba wydrukuję ten ciekawy kalendarz :) ;)

    Masz może chwilkę? Wpadnij zapraszam!
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Godzinny spacer? Ja bym chyba zamarzła!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. dobry sposob na motywacje! Dzieki dziewczyny na pewno skorzystam! btw bardzo ciebawy blog, bede czesciej zagladac :)
    zapraszam na nowego posta...Czy warto zmienic swoje zycie? Dla mnie Londyn byl poczatkiem wszystkich najwazniejszych zmian. Zapraszam na nowego posta!
    https://brbadventures.wordpress.com/2016/12/03/changes-changes-everywhere/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem zadane przez was propozycje są super... Szkoda tylko, że trafiłam tutaj dopiero dzisiaj i już trochę czasu minęło od pierwszego, ale co tam... zacząć można w każdej chwili ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń