poniedziałek, 10 kwietnia 2017

34. Recenzja - Lab One

Ostatnio miałyśmy okazję przetestować dwa produkty, które można zamówić: http://www.lab1.com/
1.
 N*1 Hair REGENERATION (step1) - Włosy suche, zniszczone, wymagające głębokiej regeneracji
Cena: 189zł
Opis producenta: To profesjonalny szampon do włosów suchych, zniszczonych i pozbawionych witalności. Wyjątkowo bogata formuła pielęgnująca, to optymalna kuracja nawilżająca. Zawarty w produkcie olej avocado wzmacnia włosy na całej długości.
Moja opinia: Szczerze mówiąc myślałam, że będzie lepszy. Być może z powodu dosyć krótkiego stosowania (około miesiąc) nie zauważyłam dużej poprawy. Wydaje mi się, że wyglądają tak samo jak przedtem. Jednak szampon świetnie pachnie i włosy po nim są bardzo miękkie i gładkie oraz do tego nie puszą się.

2. 
N°1 HYDRATION NIGHT
Długotrwale i głęboko rewitalizujący krem na noc
Opis producenta:
Długotrwale i  intensywnie rewitalizujący krem do twarzy przeznaczony jest do  regularnej pielęgnacji skóry suchej, odwodnionej, pozbawionej blasku i elastyczności.
  • zapewnia długotrwałe nawilżenie nawet odwodnionej skóry
  • poprawia jędrność i elastyczność już po pierwszym zastosowaniu
  • łagodzi przesuszenia i regeneruje skórę
  • wzmacnia barierę ochronną, zapewniając prawidłowe funkcjonowanie skóry
  • zapewnia wysoką wchłanialność substancji aktywnych, a także ich skuteczność
Moja opinia:
Krem wydajny, dobrze się wchłania. Bardzo mocno perfumowany. Osobiście jestem zwolenniczką kremów bezwonnych. Skóra po przebudzeniu wyglądała zdrowo. Niestety przy mojej problematycznej skórze - w jednych miejscach przesuszona, w innych mieszana muszę wrócić do swojego poprzedniego kremu.  Lab One nie do końca  dawał sobie radę. Polecam wszystkim osobom, które nie mają nadmiernego problemu z przesuszaniem się skóry.

W składzie znajdziemy między innymi zieloną herbatę, oliwę z oliwek, skwalen, witaminę E, polifenole.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz